Morella 2012

Morella 2012
Banyant-me en pilotes.Ahahaha....ahahaha....ahahaha....!!

divendres, 24 d’agost del 2012

Primer any a Morella 2006 Dormint tres hores trenta???

Va ser, no recordo quin any. 
Que amb la colla castellera de Granollers, vàrem anar a Morella. 
L'únic que recordo, va ser quan el Xavi Pujadas, em va dir l'hora que tancaven la discoteca. 

No recordo si vàrem dormir. 

PD: Segons m'han dit, cada sis anys repetim el poble. 
I sent aquest el 2012.
Deixo que feu números vosaltres mateixos/es!! 

                                                                      Sort!!!!!! 

                                                        Dormint tres hores trenta??? 

  Ei,pipol!!! 
 Va ser la passada nit de dimarts a dimecres, que tenint d'acabar a dos quarts d'una de la matinada de treballar, vaig acabar a dos quarts i mig.
Fins aquí bé, si no fos perquè al matí em tingués de llevar a les cinc per sortir fins a Morella (Castelló). Res, arribat a casa i veient que tenia tres hores trenta per dormir fins a les cinc, que posat al llit i anant sentint com tocaven les hores i ràpid que anaven ,que entre pitos i flautes aquella nit poder vaig dormir una hora i dos quarts ,tot estirar. 
Sonant el despertador i jo que no em llevava, finalment ho vaig fer, i va ser quan em vaig preparar l'esmorzar. 
Ja amb tot apunt vaig emprendre el viatge cap a Granollers on ja m'esperaven els autocars. 
On enfilant-nos i estant al costat del Xavi Pujades, al començament va ser de xerrameca i després ja va ser d'intentar clocar els ulls. 
Sent de dia i estant a l'àrea de servei per esmorzar, vaig veure que els preus estaven pels núvols, on comprant una ampolla d'aigua, va ser acabant-me l'esmorzar que vàrem agafar altre vegada l'autobús i fins a Morella. 
Tot just baixats de l'autocar, que vam anar a actuar. 
On fent el cercavil-la i recorreguent el poble, quatre cases mal contades. 
Ja finalitzats vam anar a dinar i a descarregar les motxilles a un pavelló. 
Ja per la tarda vam seguir fent castells i anar coneixent el poble. 
Fins que entrada la nit vam anar a sopar, i com que m'explicaven que fa sis anys ja hi havien anat, va ser quan em van explicar el que es feia. 
Total, anant a parar en un Pup musical, uns xics em van fer conya fent-se passar per segurates i dient-me que no s'hi podia passar amb pantalons curts.
Jo, una mica i m'ho crec. 

                                                    Ahahaha....ahahaha....ahahaha....!!

 Ja dins, ens vàrem passar una estona al futbolin, fins que ens vàrem posar a ballar i a jugar fins que van tocar les cinc o proximitat. 
Arribats al pavelló vàrem anar a dormir fins cap allà les nou que ens vàrem llevar, vàrem esmorzar i poc després ja partíem cap a Granollers Fotent la pel-li de sempre, Speed II i sabent com acaba. 
Tenint la sort que de tornada sobraven llocs. 
Vaig decidir d'estirar-me ocupant tres seients, i un tros de passadís. 
Ja arribats a Granollers i tenint la ment en blanc. 
Per sort de l'encanteri vaig trobar el cotxe. 

                                                                       SORT!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada